text.skipToContent text.skipToNavigation

parkLOG®

Rendelés kezdeményezése: Az üres konténer ráhelyezése az RFID szőnyegre


A parkLOG®
 az üres konténer RFID szőnyegre helyezésekor rendelést kezdeményez. Minden konténert egyértelmű RFID címke azonosítés így járul hozzá az egyedi ügyféljellemzők azonosításához. Az utánpótlás mennyisége minden transzponder esetében egyedileg beállítható. Az RFIDszőnyegen található LED-es kijelző, illetve az állvány oldalán levő kijelző segítségével optikailag ellenőrizhető a rendelés nyugtázása / visszajelzése. 

  • A rendszer 2 konténeres Kanban elven alapul
  • Rendelés kezdeményezése az üres konténer RFID szőnyegre helyezésével
  • A rendelési adatok átadása a K&K részére GSM-en keresztül
  • A telepített transzponderek azonosítása és ellenőrzése 
  • A rendszer használata szupermarketben vagy a szerelősoron
 
  • Helymegtakarítás az állvány legfelső szintjének használatával
  • Lehetséges a rendszer távkarbantartása
  • A dolgozó optikai támogatása LED-es kijelzőkkel 
  • Konténermosás és újracímkézés minden szállítás előtt

Az eLogistics lehetővé teszi utánszállítási megbízások automatikus lebonyolítását további beszállítókkal vagy belső pufferraktárakkal. A megoldás a szabványosított interfészeknek köszönhetően gond nélkül beilleszthető az Ön ERP rendszerébe.