text.skipToContent text.skipToNavigation

dropLOG®

Rendelés kezdeményezése: Az üres konténer behelyezése az RFID boxba


A dropLOG® egy üres konténer RFID boxba való behelyezésekor automatikusan rendelést kezdeményez. Minden konténert egyértelmű RFID címke jelöl és így járul hozzá az egyedi ügyféljellemzők azonosításához. Az utánpótlás mennyisége minden transzponder esetében egyedileg beállítható. Egy beépített LED-es kijelző és a box fedelén levő kijelző optikailag nyugtázza a rendelést, illetve visszajelzést ad. Cikk integrálása meglevő rendszerbe bármikor lehetséges.

  • A rendszer 2 konténeres Kanban elven alapul
  • Rendelés kezdeményezése az üres konténer RFID boxba helyezésével
  • A rendelési adatok átadása a K&K részére GSM-en keresztül
  • A telepített transzponderek azonosítása és ellenőrzése
  • A rendszer használata nyitott és cirkulációs raktárakban vagy közvetlenül a szerelési helyen
  • Az RFID box több mint 100 konténert fogad be
 
  • Robusztusság és egyszerűség az operatív alkalmazási esetben
  • Lehetséges a rendszer távkarbantartása
  • A dolgozó optikai támogatása LED-es kijelzőkkel
  • Konténermosás és újracímkézés minden szállítás előtt

 

Az eLogistics lehetővé teszi utánszállítási megbízások automatikus lebonyolítását további beszállítókkal vagy belső pufferraktárakkal. A megoldás a szabványosított interfészeknek köszönhetően gond nélkül beilleszthető az Ön ERP rendszerébe.